Jobbarhelgen över

2012-01-23 14:48:57 Mixat
» Kommentarer(0) «


Ja nu är äntligen denna jobbarhelg överstökad. och nog kan man säga att de ha varit en jobbar helg nog!!
I Fredags efter jobbet så åkte vi upp till mor och far..blev bjuden på taco buffé och hockey på Milla´s. Super gott, synd bara att de inte gick så bra för MODO :/
På Lördag morgon så åkte vi upp till Jansmark för vi skulle skotta lite snö. För Emils morfar va på sjukhuset så de skulle vara gjort när han kom hem! Så jag skottade av traktorgaragetaket och Emil skottade gårdsplan med traktorn. Blev mycket bra...fick sig ett rejält träningspass ;) Men det är så roligt att kunna hjälpa till!!<3
Sen fick jag åka direkt på jobbet för hade kvällspasset där.
Igår så då jobbade jag 7-16 sen efter jag slutat så åkte vi upp på Näset. Blev bjuden på mat där, porterstek mumms!
När mamma och pappa gick till lagårn så tog jag och Emil och skottade av lagårdstaket på gammlagårn...fy F.. va mycket snö de va...gick nog upp till bröstkorgen på mig :O
Men efter bra mycket slit så fick vi tillslut bort den mesta snön, skönt nu när de är gjort!
När mor och far kom in igen så blev de ilm mys till Wallander innan vi begav oss hemöver igen.
Idag så ha jag gjort min sista dag för denna jobbarhelg. Så imorgon blir jag ledig, såå skönt!
Ikväll så är det ju Zumba...väldigt less i mina ben och vader men måste nog ta mig i kragen och fara ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback