Fredagkväll

2012-01-27 21:05:25 Mixat
» Kommentarer(0) «


Började dagen med att gå ut och skotta. Som tur va så kom svärfar med snöslungan och hjälpte mig. Tur de är väldigt lätt snö men de är ändå drygt med en handstyra.
Sen så fick jag besök av finaste Renée och söta lilla Tuva! Surrade en massa och gick på en härlig promenad gjorde vi :)
Sen så hade jag sån himla tur att jag blev bjuden på middag hos svärfars ikväll. Det är ju så tråkigt att laga mat åt sig själv. Emil är och spelar hockey med jobbarkompisarna och har de finfint ikväll!! Så blir väl att hämta hem han sen inatt! :)
Nu sitter jag och ser på The voice Sverige. Få se om jag hittar nån bra film att kika på sen kanske!
Imorrn så ska Emil ut och köra skoter med pojkarna, så tror jag ska bege mig ut på en liten skidtur (första för iår) Sen blire kanske en skotertur med!! :)
e<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback