Fotovägg!

2012-01-16 16:43:05 Mixat
» Kommentarer(0) «


Helgen ha varit riktigt härlig. Antonia och Magnus kom hem från sthlm i helgen så i lördags så va vi först ut på en skotertur, stannade vid ett vindskydd och grillade ochhade de allmänt mysigt!! Sen på kvällen så va vi först hem till Josefine Bodin och åt pizza och såg på hockeyn sen for vi på plantan och badade vilsmarksbad. Såå skönt!! :) Tror vi kom hem vid 1. Härlig dag helt enkelt!!
Igår så blev de inte så mycket gjort, Emil va ute och åkte skidor på fm. Sen på kvällen så kom farmor och farfar förbi. farmor hade stickat tjockskockar till oss, super fina och sköna, TACK!! :)
Idag så ha jag mest tagit de lugnt..vare på en liten prommis och plockat på lite här hemma. ( även försöka göra om min stilmall här på bloggen men jag får den inte att funka :/ blir så less ha hålle på hur länge som helst idag, få göra ett nytt försök nån annan dag! )
Just nu håller jag på att göra ordning middagen. Idag så ska vi äta torsk med räkor, broccoli och kokt potatis. Mumms!!
Åh ikväll så drar Zumban igång igen. Jossan å Margret skulle åsså komma och testa, bli skoj de!! :)
Just ja, i torsdags så hjälpte min underbara Sambo mig med att sätta upp denna:
Snygg va?!! :) Men funderar på att ha bara svart/vita foton...men ha inte bestämmt mig än hur jag ska göra :P
Även en bild på min nya snygga taklampa som jag fick av mamma och pappa i julklapp!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback