2012

2012-01-10 13:46:40 Mixat
» Kommentarer(0) «


Nytt år, nya möjligheter!
Varit ett lugnt år hittills, i helgen så har jag jobbat. Men efter jobbet i söndags tog vi oss en skoter tripp upp till fagerlandsstugan och grillade korv med Malin,Martin,Maja,Simon,Josefine åsså kom Erik och therese upp en sväng, de va mysigt.
Igår så hade jag ledigdag så passade på att plocka undan resten av julen. Hade mest bara gardinerna och dukar kvar så de gick ganska fort. Nu går färgerna i tv-rummet i svart/turkost mycket fint.
Sen var det även städning och tvättning på schemat.
Idag så jobbar jag kväll 16-21 så nu på fm så ha jag renast i vantar/mössor lådorna och fått lite mer ordning. Sotaren ha även varit här idag (han ha ju inte dykt upp på 2 ggr) Men nu va jag ju hemma så jag såg att han verkligen varit hit och gjort något, men de va en mycket trevlig sotare, annat än surgubben som jag ringde och pratade med igår ang. att dom aldrig dykt upp nångång.
Nu ska jag hänga lite mer tvätt och dammsuga, sen få ja se vad jag hittar på fram till jobbet börjar...funderar på att gå lite tidigare så får jag mig en ordentlig promenad innan jobbet åsså, de blir skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback