Tisdag

2012-02-07 14:50:34 Mixat
» Kommentarer(1) «


Idag så blev de en härlig prommis på fm. snådde lite kallt men solen sken ju så skönt och värmde upp bra.
Har nyss varit ute och tagit mig an och skottat av 740´n. Måste flytta den för att få in pelletsen så de va bara till att skotta de. de va säker över 1 meter snö på den, fick jobba på ett tag innan jag hitta åt den under all snö :P
Men nu är det gjort iaf så då få Emil flytta på den sen när han kommer hem.
Jobbar kväll ikväll 16-21 så ska snart bege mig. Måste ta och hänga lite tvätt först, ha gett mig på tvätthögen idag :P Så äntligen är den borta! :)
Ganska svettigt innan all snö va borta :P

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: nä du man fattar inget alls av deras tänk längre !!!

2012-02-08 @ 11:01:31
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback