Kallgrader

2012-02-06 15:16:08 Mixat
» Kommentarer(0) «


Ja å kallare blev de...-30 hade vi i lördags. På fredagkväll bestämde jag mig för att ta bilen å jobbet på lördag för jag höll på förfrysa mig på väg till jobbet på fredagmorron så jag ställde värmarn tidigt på lördagmorron så den skulle vara riktigt varm. Men när jag gick ut och skulle starta bilen så va den helt död = dött batteri!
Så de va bara att springa in och väcka Emil så han fick komma ut och hjälpa mig igång med den, å tillslut så kom jag mig iväg till jobbet!
Efter jobbet så for Emil och jag på Safari och åt goo middan, sen for vi på hockeyn. Så synd att dom skulle förlora bara, men de va mysigt att bara fara iväg och göra nått tsm! :)
Igår kväll så åt vi baconinlindade vitlöksfylldakycklingfiléer och ris till middag, de va såå gott. Sen så for vi iväg på bion. Mission impossible 4, mycket bra!
Efter bion så for Emil ut och lockade på räven så jag stannade hemma och såg Wallander.
De va väl våran helg. Idag så har jag varit ledig. Inte gjort spec mycket alls, vare på en prommis i det härliga vädret och donat på lite här hemma.
Ikväll så ska jag på Zumban, ska bli så roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback