Grattis Mamma!!

2012-02-22 14:25:57 Mixat
» Kommentarer(0) «


Idag fyller min älskade Mamma år. Grattis!! :)
Så igår va vi upp på näset och grattade henne eftersom jag jobbar kväll ikväll.
Började gårdagen med att stiga upp och baka semlor och när dom jäste så slängde jag ihop kladdkakemuffins, så mamma skulle få lite fika att ha i frysen :)
Sen åkte jag ner till stan och handlade och gjorde bort nå ärenden. åsså när Emil slutat jobbet så åkte vi upp på Näset.
Idag så ha jag kokat blåbärssylt, tvättat, vikt kläder, och förberett middag åt Emil. Så känner mig lite effektiv iaf :)
Även börjat ta fram lite saker för fjällsresan till helgen. Blev bjuden upp till Emils kusin Linda med fam, till deras stuga. Vi och Erik och Therese ska åka. Ska bli så härligt att fara upp och hälsa på dom, ha bara varit där en gång tidigare så de ska bli himla trevligt!! :)
Nu ska jag fortsätta greja på här hemma innan jag måste ge mig ut i snövädret och bege mig till jobbet för en arbetskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback