Burr..

2012-02-02 13:00:44 Mixat
» Kommentarer(0) «


Ja nu har kylan kommit, -18 idag och de ser ut som att de ska bli ännu kallare i helgen. Tur man jobbar och få va inne hela helgen utan dåligt samvete ;)
Imorsse så hade jag sovmorgon, men Emil kom in och väckte mig vid 6 innan han skulle på jobbet för det va en stor pöl i gästrummet. Jag hade hängt tvätten där inne igårkväll och hett igång avfuktaren, men de va så att jag inte hade sett att dreneringspluggarna inte va ingenpluggade :/ Så de blev lite översvämning. så de va bara att kliva upp och börja torka upp allt vatten....som tur så hade jag klarat trädgårdsdynorna som låg bara breve men så dessvärre så låg alla mina träningsväskor mitt i vattenpölen alldeles drängt av vatten. Så tur man ha golvvärme på toan så där är det torkrum just nu :P
Va ut och tog mig en uppfriskande promenad på förmiddagen iaf, de bet i gott i kinderna kan jag lova, men skönt när solen låg på :)
Nu så ha jag rensat lite i skafferiet så de blev lite mer ordning där.
Ska se om jag ska ta och börja se lite på surfarna nu innan det är dags för Lunch/Middag innan jobbet kallar.
Härliga vinterdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback