8 veckor

2012-12-11 15:18:39 Vardagen
» Kommentarer(0) «


Ja idag är det exakt 8 veckor kvar till bf. Det känns helt obegripligt att om 6-10 veckor så ska vårat lilla pyre vara här hos oss <3 Vi längtar så otroligt mycket!!
 
Idag ha jag tagit det rätt så lungt, spenderat största delen av dagen på soffan. Lillskrutten lever rövare inne i magen och har även hittat av mina revben nu. Så jag känner mig ganska så mörbultad.
Känns som att h*n försöker sparka/trycka sig ut på sidan av min mage, har rakt svårt att andas ibland när h*n trycker till :P hihi!
 
Igår när jag va jag ledig så passade jag på att baka saffransbullar, så nu är frysen fylld.
Sen när Emil kommit hem från jobbet så åkte vi upp på näset för Emil skulle skruva klart i farfars bil.
Sen komme även mina kusiner Ebba och Oskar dit, så jag fick träffa dom en stund.
 
 
Fick denna söta lilla jacka av Ebba som hon gjort till lillskrutten våran, så otroligt söt <3
 
Nu ska jag kasta i mig lite mat, sen ut och se om bilen startar för ikväll är de jobb som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback