Torsdag 8/9

2011-09-08 14:16:01 Mixat
» Kommentarer(0) «


Nu så har älgjakten börjat, Emil och dom ha fått en kalv hittills så få väl se om dom dompar ner nå fler till helgen igen :)
Veckan ha bestått av jobb som vanligt. I tisdags så for jag ut och sprang efter jobbet känns så skönt att inte vara styrd av nå tider, att kunna bestämma själv när man vill träna. Men nu är ju även fotbollsträningarna slut för ett tag så då blir de lite lugnare.
Igår så va jag faktiskt ledig (enda lediga dagen på hela veckan) så då for jag till stan och gjorde nå ärenden och gick på stan men mamma en sväng :) Sen på kvällen så for vi hem till M&M och tittade på deras nya lägga, super fint kommer dom att få där :)
Idag så har jag donat på lite här hemma, plockat undan massa saker och gjort höstfint i tv-rummet :) Sen så ha jag även varit en sväng och hälsat på M och surrat en stund :)
Nä dags att göra de sista innan jobbet kallar igen 15.15-21.15 ikväll! Jobbar även hela helgen...tur jag ha dej R, du gör mina jobbhelger ;D
Igår blev ett steg närmare...imorgon gäller det!!! Håller alla mina tummar och tår att detta ska gå vägen :D Är såååå nervis, försöker att inte tänka på det så mycket men är svårt :P
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback