Näsbackagård..

2011-09-18 15:21:51 Mixat
» Kommentarer(0) «


Måste bara börja med att säga att i ondags så kom min Onepiece, såå gudomligt skön, har använt den nästan 24/7 sen jag fick den. ( dock tycker min sambo att jag ser ut som en jätte bebis i den, men vad bryr det mig den är ju bara såååå underbar!! )
I fredags så va jag och hälsade på Maja och lilla Gunvald på dagen, åh så söta dom är dom där små kissungarna, synd bara att ja ha en sambo som inte är lika förtjust i dom :P
Sen när Emil kom hem från jobbet så åkte vi upp på Näset och hjälpta mamma och pappa i lagårn sen blev vi kvar där en stund och såg på idol åsså brassa vi hem till gideå sen för emil skulle ju jaga igår!
Igår när emil kom hem från skogen vid 11 tiden så dörna vi upp på Näset igen för vi skulle hjälpa pappa att måla i lagårn. För Robotarna kommer ju imorgon bitti så då ville han ha snyggt och fint runtom så då målade vi upp de hela lite, suuper snyuggt blev de, jag måla väggen och Emil Balkarna!! Så när vi kom hem så slängde vi oss bara i soffan och såg på en film, va helt slut på i fötterna efter dagen.
Imorsse så for Emil ut och jagade som vanligt, själv så tänkte jag sova ut ordentligt men ha fått nå fel i knoppen och kan inte sova längre än till 8 längre..aja då vare bara att kliva upp då, men nu känns de bra för jag ha ju hunnit göra en del ist. Tvättat en del och vikt undan och stoppat in i garderoberna en hel drös med kläder. Sen så fick jag lite inspiration av Jossan så då tog jag och tvättade och smorde in sofforna, dom blev jätte fina, som nya ;)
Sen tog jag mig en prommis hem till svärmor och surrade en stund sen så när jag kom hem så rensade jag mina pallkragar och slängde alla sommar blommor så nu är de höst. Klippte även gräset så de känns bra.
Nu ska jag ta och göra ordning nån mat här, vi ska äta grillat och potatisgratäng tänkte jag, mumms!!
Har även tagit in morötter från vårt lilla land som ja tänkte att vi skulle mummsa på ikväll, så stora och fina har vi fått och inte att förglömma GODA!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback