Barbados

2011-09-25 14:57:23 Mixat
» Kommentarer(0) «


Igår så va vi bjuden först på inflyttningsfest hos Sebbe och Elin i västerfanbyn. Super trevligt var det verkligen blev bjuden på god mat och goda drinkar.
Efter några trevligt timmar där så drog vi vidare till Olympia där Barbados stod på scenen.
Bra med folk tycker jag att de va, ganska många danser hann man med iaf!
Emil va snäll och va chafför så vi va väl hemma strax innann 1 nångång tror jag de va, Emil skulle ju upp och jaga idag så.
Varit lite halvseg idag de måste jag ju säga. Men efter en uppfriskande promenad så är jag som ny igen!
Har tagit tag i de tråkigaste på hela månaden, betalat räkningarna men nu är de gjort iaf och på tisdag få man ju påfyllning på kontot så då äre som de ska igen :P
Nu ska jag ta och göra ordning matdosan och bege mig mot Borgen igen för ett sista pass för denna jobbarhelg. Ska bli skönt att vara ledig nu 2 dagar, kanske man få någonting gjort här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback