sthlm resan

2011-10-20 15:49:30 Mixat
» Kommentarer(0) «


Blogg torka har det verkligen varit här, ska försöka skärpa till mig och uppdatera lite oftare :)
Idag så har jag ledigdag, har bakat och fyllt frysen med lite matbröd och filmjölkskaka så det känns bra. Har varit ut på skogsprommis med Maja och Harry idag med lite kyligt men uppfriskande härligt ute!
Förra veckan så va jag ju i sthlm. åkte först ner på tisdag morron med fotbollslaget sen på kvällen så va vi på Råsunda och såg Em-kval matchen mellan Sverige-Holland, super häftig match vilken stämmning alltså :) sen på onsdag morgon så åkte resten av fotbollslaget hem igen men jag stannade kvar och hälsade på mina kusiner.
Va så nervös hur jag skulle hitta själv i sthlm men de gick ju hur galant som helst. Tog mig ut till Hammarbysjöstad där mina kusiner bor utan problem ;) Fick bo hos Sara, tito och lilla wilhelm, hade hur mysigt som helst. Blir som lite spec när man träffas så sällan. detta va 2:a gången jag träffa Wilhelm och han är 6 mån nu :O Hoppas de inte blir alltför länge tills nästa gång, men jul är ju här snart med så ;)
Va även och hälsade på min andra kusin Nina hennes karl Benjamin och deras lillbebis Caspar som då bara va 5 dagar gamal :) så liten, söt och goo!!
Älskade kusinbarn Wilhelm&Caspar<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback