Ljusparty!

2011-11-17 07:09:11 Mixat
» Kommentarer(0) «


Massagen i måndags va heeeelt underbar, hade tydligen ordentligt stora knutar uppe mot skulderbladerna.
Sa att jag hade mycket ont upp mot nacken och nu fick jag ju svaret varför, skönt när hon ha tryckt ut dom lite skulle behöva gå dit igen funderar på nästa vecka faktiskt så man få bort dom där!
Jag va ensam på em. så jag fick testa lite på powerplaten åsså, åh de va jätte häftigt man kännde verkligen hur man tränade alla delar av kroppen genom att bara stå still på en vibrerande platta :P
Igårkväll så va jag bjuden på ljusparty hos Ramona, köpt några teljus i dofterna vit snöbär och körsbärsblomst, mmm doftar ljuvligt.
Fick även träffa Johanna och hennes lilla Casper, såå liten och söt kille!! Insåg att vi inte setts sen studenten, de fick mig att tänka på hur längesen de va vi tog studenten egentligen :O Ojojoj tiden går så fort.
Nu ska jag snöra på mig prommenadskorna och pallra mig iväg till jobbet.
Ikväll så tänkte jag även testa mig på Zoomban, hoppas de är något för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback