Farsdag!

2011-11-14 12:30:55 Mixat
» Kommentarer(0) «


Veckorna bara rullar förbi, 14 november idag och inte en snöflinga så lång ögat kan nå :( Tycker faktiskt att kylan och snön kan ta och komma snart känns inte helt OK men grön gräsmatta i mitten av nov :/
I helgen så har det varit den årliga höstfesten här i gideå, lika kanon bra som alltid måste jag säga. :) Nu går man bara och längtar tills nästa års fest ;)
Har nu ungefär gjort 2 veckor på mitt nya jobb, trivs som fisken i vattnet. Härliga arbetskamrater och så skönt med gångavstånd till jobbet! Men måste dock tillägga hur mycket jag saknar mina underbara Lärkor!!<3
Igår så va de ju farsdag, började dagen med en REJÄL sovmorgon men de va Emil värd han ha inte haft en sovmorgon sen 1 sep så de va dags nu!! Sen for vi till svärfar och uppvaktade han åsså blev de en snabbis hem till Emils farmor och farfar. Kl 15 va vi bjudna på farsdags middag på milla´s med mor,far,farfar & farmor super god mat som alltid, de va buffé med båda kyckling och röding, mumms! Sen for mamma och pappa hem och gjorde lagårn en snabbis åsså for vi hem till mormor och Albert och uppvaktade Albert. Så längesedan vi va där så de känns bra att få hälsa på dom, man ses ju inte allt för ofta!<3
Idag så ha jag tvättat, städat och plockat bort alla sommar skor och jackor känns som att dom inte behövs nu längre :P
Nu ska jag göra mig ordning och fara ner till stan ska passa på att göra några ärenden sen så ska jag på massage kl.15 på hälsokicken :) Vann ju ett presentkort där när vi hade stegtävling på jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback