Julhelgen

2011-12-31 11:27:26 Mixat
» Kommentarer(0) «


Julhelgen va helt underbar...fick sem både lör och sön så jag hann spendera helgen men familjen<3
Tänkte bara skriva här va jag fått i julklapp, massa super fina saker!!
♥Fotbad
♥Glassmaskin
♥Vetekudde
♥Taklampa/Ikea
♥Sängkläder
♥TW-grejer
♥Skärmaskin
♥Äggkokare
♥Stor tomte
♥Whiskeyglas-sagaform
♥Fruktfat
♥5liters gryta
♥Kakböcker
♥Porslinsskålar
♥Massagegrej
♥Tjocksockar
♥Grytlappar
♥Ugnsform
♥Glasfat
♥Presentkort Cervera
♥Pengar
En hel drös med grejer, TACK alla!!!♥
Idag så är det nyårsafton, ska se om jag ska ta mig ut på en prommis nu kanske, Emil är ute i skogen och jagar.
Ikväll så är vi bjudna hem till Robin och Renée i Svedje, de bli nog super trevligt!! :)
GOTT NYTT ÅR alla mina vänner!!!!!!♥♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback