hemma dag...

2011-12-20 15:30:23 Mixat
» Kommentarer(0) «


Vaknade vid 3 inatt och hade sånna kramper i magen och ryggen, gick ner och tog en pronaxen men låg vaken riktigt länge innan jag kunde somna. Så jag blev hemma från jobbet idag känndes inge bättre när jag vaknade. så jag klev upp med emil vid 6 och ringde på jobbet sen så la jag mig i soffan och somnade om till ca.9 åh då känndes de mycket bättre i magen kramperna hade slutat men ryggen värkte fortfarande så de blev soffläge ett bra tag till. Sen blev jag rastlös så då tog jag och varvade Bak (gjort mini biskvier med 2 olika fyllningar, mumms) och soffläge, så ha hunne me lite nytta idag åsså än fast man är lite halv knöl.
Ryggen känns fortfarande inge bra men tog nyss alvedon och ipren så hoppas de ska släppa snart.
Nu måste jag börja med nån middag här, det blir Norge Sej och potatis idag, mumms!
Ikväll så ska jag nog slå in dom sista klapparna sen inta soffläge igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback